28 Kasım 2014 Cuma

Zamcık Sorunsalı...

Geldi yine tipini siktiğimin dönemi...

Gelip yalvarmayın İK kuzucuklarına bize zam verin diye. İyi performans yaptıysanızda kuyruğunuzu dik tutun, sonuçta bizler de patron ne derse onu yapıyoruz, o yüzden siktirtmeyin zamcığınızı...

Bu arada şunu belirtmek isterim; bizler iş hayatına tepki olarak doğduk, felsemiz içinde bulunduğumuz ortamın aksine bütün hatlarımızla muhalefet içerisinde olmaktır. İyi niyetliyiz yani, sadece ağzımız bozuk, ona da aldırış etmeyin, sövün geçin...

Gel gelelim sadede;

Bir haber okudum, haberde ülkede yoksulluk sınırının 4000 tl, açlık sınırının ise 1200 tl olduğu yazıyor, bastım maili şirketin sözde daşşaklılarına, sordum "bu hakkında görüşlerinizi bekliyorum" diye. Cevaptan ne bekleyebiliriz ki ? Bildiğin yarrak gibiydi...

Vay amına koyum...

Cevaba mı sövsem kendime mi kızsam bilemiyorum...

Tok, açın halinden ne anlar amına koyum...
 
diyemedim ya la... :(

 Ona yanarım..

Sadede gelecektik... (geldik mi lan amına koduklarım...)

İşin özü size zamcığı bile fazla gören, eli titreyen patronunuza selam ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder