2 Aralık 2014 Salı






Yazasım kaçtı ama sövesim var...

Kimlere söveceğim...

  • Saatlerce yazıcıyı işgal edenlere
  • Mesai saatinde dizi - film izleyen veya oyun oynayan ben çok rahatım mesajı verenlere
  • Saatlerce çalışıp ortaya çıkardığın işe fotodaki bakış açısıyla bakan yöneticiye
  • Bulunduğu konumu kendi daşşağından çok tarikatına , cemiyetine borçlu olan herkese
  • Akşam sevişip işe boynu morarmış, bunuda sürekli ifşa eden  fırlama bey çalışana da sövüyorum...
  • Akşam sevişip ayak parmağındaki ojesi çıkan, dalgın dalgın etrafa bakan gecesini unutamamış çıtır ablaya da sövüyorum...
  • Mesai bitsede akşam kop kop yapalım diyen çalışana sövüyorum...
  • Grup çalışmalarında ortaya rokko siki gibi çıkıp ben yaptım diyen çalışma arkadaşına acayip fazla sövüyorum...
  • Bütün gün siyaset konuşan, patronla aynı cemaat veya cemiyetten olan torpilli adama da sövüyorum...
  • İş kolik olup, ayağı kopsa işe gelecek olan  menapoz ablaya ve andropoz abiye epeydendir sövüyorum...
  • Anadolunun bağrından kopmuş kezboşun ilk sevgili buluşundaki uçuş tavırlarıyla diğer hatuni şahanelere triplenip ortamın amına koymasına da kılım ve çok sövüyorum...
  • Mesai saatleri içinde namaza gidip yaklaşık 1 saat gelmeyen ve buna vicdan hürriyeti diyen sözde muhafazakar emmiye de sövüyorum..
  • Ramazan ramazan ipnelik olsun diye su içen, ay niye aç kalıyorsunuz diyen dallamaya da sövüyorum...
  • İşe gelirken ve işten çıkarken servisi bekletmeyi adet edinmiş am/yarak kafalılara çok çok çok sövüyorum...
  • Sürekli depresyonda olan iş arkadaşıma da sövüyorum...
  • Her gün karısını, kocasını arayıp rapor veren rapor isteyen çalışanlara acayip sövüyorum...

Kısaca alayınıza sövüyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder